Merlin kwam onlangs met een reeks updates voor CrisisSuite, software ontworpen om organisaties te helpen bij hun crisisbeheer, informatiemanagement en andere crisisgerelateerde processen zoals alarmering. Hier zijn enkele van de belangrijkste updates:
- De update maakt het mogelijk om telefoongesprekken door te schakelen naar een specifiek telefoonnummer bedoeld voor een wachtdienst. Een telefoontje naar een crisiscommunicatieteam met tien leden waarvan één persoon altijd oproepbaar is, kan nu bijvoorbeeld onmiddellijk doorverwezen worden naar de persoon die van wacht is. De update maakt het ook gemakkelijker om de wachtdienst over te dragen aan een collega.
- Een andere update maakt het mogelijk om alarmeringen functioneel te testen zonder personen daadwerkelijk te waarschuwen. Aan het einde van de test wordt in een rapport aangegeven of de test geslaagd is of niet (en indien niet, waar het fout liep). Nog een waardevolle feature van de waarschuwingsmodule, die steeds meer wordt gebruikt door zorgorganisaties in Nederland.
- Het is mogelijk om de MS Teams-omgeving van uw organisatie te koppelen aan CrisisSuite. Dit stelt crisisteamleden in staat om snel in een Teams-omgeving bijeen te komen in geval van een dreiging of crisis. Zij kunnen nu ook rechtstreeks crisismeetings inplannen in de Outlook agenda’s via de logging module.
- Sinds de update kunnen getrainde crisisteamleden thema’s gebruiken in het logboek, waardoor logregels kunnen worden gecategoriseerd als bijvoorbeeld ‘HR’ of ‘Supply chain’, waardoor thematisch denken wordt gestimuleerd. Deze feature is bijzonder nuttig tijdens de oordeelvormingsfase van de crisisvergadering.
- Tot slot kan CrisisSuite nu worden aangepast aan de stijl van uw organisatie met uw logo, bedrijfskleuren en lettertypen.
Bent u geïnteresseerd in hoe CrisisSuite uw crisisteams kan ondersteunen, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende demo.